Programme

TERUG

Ons en die onderwys

Potgooi

Ons en die onderwys 14 Oktober 2018
Sondag 14 Oktober 2018

Johan van Lill praat met Emilise Steenkamp, ’n neuro-onderwyskundige, oor hoe onderwysers ’n stresvrye omgewing in die klaskamer kan skep.

Ons en die onderwys 7 Oktober 2018
Sondag 7 Oktober 2018

Johan van Lill praat oor selfgerigte leer, vervlegde leer en verskillende leerstyle met prof. Josef de Beer en prof. Jaco Olivier van die Noordwes-Universiteit.

Ons en die onderwys 30 September 2018
Sondag 30 September 2018

Johan van Lill praat met Petrus Jacobs, 'n onderwyskundige, oor die “mental toughness” van onderwysers. Hoe kan onderwysers kritiek, uitdagings en druk in hulle beroep hanteer.

Ons en die onderwys 23 September 2018
Sondag 23 September 2018

Johan van Lill kyk na watter rol onderwysers en skole in Erfenisdag kan speel.

Ons en die onderwys 16 September 2018
Sondag 16 September 2018

Johan van Lill kyk na die lewenslange leer en ontwikkeling vir onderwysers, en lę besoek af by die Deeplearning Indaba op Stellenbosch.

Ons en die onderwys 9 September 2018
Sondag 9 September 2018

Johan van Lill praat met prof. Ruaan Maarman oor navorsing wat by UWK gedoen word oor klaskamerpraktyke. Johan van Lille lę ook besoek af by Paarlskool vir Neuraalgestremde leerders, wat vanjaar hulle 40ste bestaansjaar vier.

Ons en die onderwys 2 September 2018
Sondag 2 September 2018

Johan van Lill kyk na wetenskaponderrig en hoe om wanvoorstellings in die vak te vermy.

Ons en die onderwys 26 Augustus 2018
Sondag 26 Augustus 2018

Johan van Lill kyk na die uitdagings met wiskunde-onderwys in die hoërskool.

Ons en die onderwys 19 Augustus 2018
Sondag 19 Augustus 2018

Johan van Lill hoor hoekom sekere tradisionele onderrigmetodes nie meer in die wiskunde-klaskamer werk nie. Hy lę ook besoek af by Laerskool Totius in Bellville.

Ons en die onderwys 12 Augustus 2018
Sondag 12 Augustus 2018

Johan van Lill kyk na die professionele ontwikkeling van onderwysers om tegnologie in hulle klaskamers te gebruik, en hoe om oorlaaide en angstige kinders in die wiskundeklaskamer te hanteer.